Underbara matminnen - Västkusten

I somras gjorde jag och Peter en spontan campingsemester på västkusten. Vi lyckades tajma in de varmaste dagarna på hela sommaren och vår västkustsemester blev allt vi hade önskat och lite till!

Som mina nära och kära vet är jag en riktig SUCKER för fisk och skaldjur och var äter man det bättre än på västkusten? Vårt favorithak blev Svenska Hummerakademien i Hunnebostrand där vi båda gjorde ett tappert försök att överdosera Omega 3 syror.

Vi fick dessutom riktigt bra kontakt med paret som satt vid bordet bredvid oss och vi hade ett riktigt djupt och intressant samtal med dem som jag fortfarande bär med mig i tankarna. Det var en underbar kväll som avslutades med en helt makalös solnedgång över vattnet!


Lycklig Thérèse!


Rökta RÄKOR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0