Idag tas det luuuuugnt...

Så trött, så trött....det märks att det är måndag, dåligt väder och att jag börjat nytt jobb. Idag ville jag bara HEM direkt efter jobbet.

För ett tag sedan tipsade jag om Findus Grön Deli och sedan dess är det som att denna vara försvunnit från jordens yta! Jag har letat och letat och letat men inte hittat den! Är det ni som handlat upp den för att jag tipsade om den??? ;-)

Men i lördags hittade jag den äntligen på Coop i Västberga så jag beslutade mig för att ta mig vägen förbi affären för att köpa på mig ett lager. Jag köpte så många som fick plats i frysen, 9 påsar totalt! Det är 18 måltider för mig, så det är kanoooon!



Idag avnjuts denna delikatess tillsammans med rökt lax och några tärningar fetaost! Snart blir det slapp och tv-spel heeeela kvällen!




Kommentarer
Postat av: Sara

Hemköp i Farsta brukar alltid ha :)

2009-06-08 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0